close

No one can understand for that reason what I must give up.

 

Goodbye my lover, goodbye my friend,you are my forever ones in past.

 

--

James Blunt - Goodbye My Lover

 


Did I disappoint you or let you down?
我讓妳感到沮喪或是讓妳失望了嗎?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
我應該感到內疚或是讓審判定罪嗎?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
因為在我們開始之前我看到了結果,
是的, 在我看到妳已無法掩飾時, 我就已經知道我贏了.
So I took what's mine by eternal right.
所以我用永恆的權利帶走屬於我的東西.
Took your soul out into the night.
帶走了妳的靈魂到深夜裡.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
或許終止了,但卻不會停止在那裡,
如果妳願意只在乎我一個,我會為妳守護在這.


You touched my heart you touched my soul.
妳觸碰到我的心, 妳觸碰到我的靈魂.
You changed my life and all my goals.
妳改變了我的生活和我所有的目標.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
愛是盲目的而我知道是什麼時候發生,
我的心因為妳不能自制.
I've kissed your lips and held your head.
我吻了妳的嘴唇且扶著妳的頭.
Shared your dreams and shared your bed.
分享了妳的夢也分享了妳的床.
I know you well, I know your smell.
我深深地了解妳, 我能辨認出妳的味道.
I've been addicted to you.
我已經對妳著迷.


Goodbye my lover.
再見了, 我的愛人.
Goodbye my friend.
再見了, 我的朋友.
You have been the one.
妳已經是唯一.
You have been the one for me.
妳已經是我的唯一.


I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
我是一個愛做夢的人但我醒來了, 
妳不能改變我的心意, 妳帶著的是我的夢想.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be.
當妳繼續前進, 請記得我,
記得我們還有我們曾經的一切.
I've seen you cry, I've seen you smile.

我看過妳哭, 我看過妳笑.
I've watched you sleeping for a while.
我看過妳小睡片刻的樣子.
I'd be the father of your child.
我是妳孩子的父親.
I'd spend a lifetime with you.
我付出了一生和妳在一起.
I know your fears and you know mine.
我知道妳會怕什麼, 而妳也知道我的.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
我們曾有過懷疑, 但現在我們很好,
我愛妳, 我發誓這是真的.
I cannot live without you.
沒有妳我不能活.


Goodbye my lover.
再見了, 我的愛人.
Goodbye my friend.
再見了, 我的朋友.
You have been the one.
妳已經是唯一.
You have been the one for me.
妳已經是我的唯一.


And I still hold your hand in mine.
我仍然握著妳的手在我手中.
In mine when I'm asleep.
就算睡著也在我手中.
And I will bare my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
遲早我會揭開我的靈魂,
當我跪在妳的腳下.


Goodbye my lover.
再見了, 我的愛人.
Goodbye my friend.
再見了, 我的朋友.
You have been the one.
妳已經是唯一.
You have been the one for me.
妳已經是我的唯一.


I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
我是如此空虛, 寶貝, 我好空洞.
I'm so, I'm so, I'm so hollow
我是如此, 我是如此, 我是如此地空心.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yachi0414 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()